Typy motorov
Hybridné benzínové motory
Čo treba vedieť pred chipovaním automobilus hybridným pohonom?Technický stav automobiluÚprava výkonu motora spôsobom chiptuning životnosť áut nepredlžuje.Dobrá úprava však životnosť automobilu žiadnym radikálnym spôsobom neskracuje.
Tak, ako Vám chipovanie nepredĺži životnosť automobilu, tak Vám ani žiadna chiptuningová firma nemôže predĺžiť záruku, ktorú stanovil výrobca. Svojim zákazníkom ponúkame záruku na technický stav, ktorá trvá počas záručnej doby, ktorú stanovil výrobca automobilu. Pre automobily, ktoré sú po záručnej lehote, Vám ponúkame záruku na softvér a súčasne aj záruku na vykonanú úpravu.
Upravovať sa môžu iba tie automobily, ktoré sú v dobrom technickom stave a v dobrej kondícii. Neupravuje automobily, ktoré nespĺňajú výkonovú toleranciu ±12% nominálneho výkonu.
Nárast výkonu a krútiaceho momentuVývoj nezastavíte. Automobily s hybridným benzínovým, ba dokonca už aj s hybridným dieselovým pohonom, budeme nachádzať na našich cestách čoraz častejšie. V súčasnosti sa hybridným automobilom chiptuningové firmy zatiaľ príliš nevenujú. V prípade, že vlastníte hybridný automobil, prosím, kontaktujte nás na adrese antiradar@antiradar.sk .
Nárast výkonu nie je vždy pri rovnakom type auta totožný. Reálne parametre sú závislé od kódu a typu motora, roku výroby, softvéru riadiacej jednotky, prevodovky a technického stavu vozidla.
Zníženie spotrebyPri tomto type motora zníženie spotreby nenastane.
Vzhľadom na zvýšenie výkonu aj krútiaceho momentu a vzhľadom na súčasný posun výkonových kriviek k nižším otáčkam, z fyzikálnych dôvodov k zníženiu spotreby príde. Táto hodnota nie je však v praxi merateľne zaujímavá.
Benzínové motory s LPG
Čo treba vedieť pred chipovaním automobilus benzínovým motorom s LPG splynovačom?Technický stav automobiluÚprava výkonu motora spôsobom chiptuning životnosť áut nepredlžuje.Dobrá úprava však životnosť automobilu žiadnym radikálnym spôsobom neskracuje.
Tak, ako Vám chipovanie nepredĺži životnosť automobilu, tak Vám ani žiadna chiptuningová firma nemôže predĺžiť záruku, ktorú stanovil výrobca. Svojim zákazníkom ponúkame záruku na technický stav, ktorá trvá počas záručnej doby, ktorú stanovil výrobca automobilu. Pre automobily, ktoré sú po záručnej lehote, Vám ponúkame záruku na softvér a súčasne aj záruku na vykonanú úpravu.
Upravovať sa môžu iba tie automobily, ktoré sú v dobrom technickom stave a v dobrej kondícii. Neupravuje automobily, ktoré nespĺňajú výkonovú toleranciu ±12 % nominálneho výkonu.
Nárast výkonu a krútiaceho momentuNárast výkonu nie je príliš numericky zaujímavý. Majiteľ, ktorý svoj automobil dobre pozná, po úprave zistí, že auto zospodu zrazu ožilo. Nárast výkonu je výrazný najmä na prvých troch prevodových stupňoch. Spôsobuje to zvýšenie a posun krútiaceho momentu k nižším otáčkam. Auto je silnejšie a má lepšiu akceleráciu. No nemôžete čakať žiadne EXTRA výsledky. Numericky je zvýšenie výkonu asi o 4-8 % z hodnoty.
Nárast výkonu nie je vždy pri rovnakom type auta totožný. Reálne parametre sú závislé od kódu a typu motora, roku výroby, softvéru riadiacej jednotky, prevodovky a technického stavu vozidla.
Zníženie spotrebyPri tomto type motora k zníženiu spotreby nedôjde.
Vzhľadom na zvýšenie výkonu aj krútiaceho momentu a vzhľadom na súčasný posun výkonových kriviek k nižším otáčkam, z fyzikálnych dôvodov k zníženiu spotreby príde. Táto hodnota nie je však v praxi vôbec merateľne zaujímavá.
Turbo dieselové motory
Čo treba vedieť pred chipovaním automobilus turbo dieselovým motorom?Technický stav automobiluÚprava výkonu motora spôsobom chiptuning životnosť áut nepredlžuje.Dobrá úprava však životnosť automobilu žiadnym radikálnym spôsobom neskracuje.
Tak, ako Vám chipovanie nepredĺži životnosť automobilu, tak Vám ani žiadna chiptuningová firma nemôže predĺžiť záruku, ktorú stanovil výrobca. Svojim zákazníkom ponúkame záruku na technický stav, ktorá trvá počas záručnej doby, ktorú stanovil výrobca automobilu. Pre automobily, ktoré sú po záručnej lehote, Vám ponúkame záruku na softvér a súčasne aj záruku na vykonanú úpravu.
Upravovať sa môžu iba tie automobily, ktoré sú v dobrom technickom stave a v dobrej kondícii. Neupravujeme automobily, ktoré nespĺňajú výkonovú toleranciu ±12 % nominálneho výkonu.
Nárast výkonu a krútiaceho momentuVo väčšine prípadov, ak sa povie chiptuning, myslí sa chiptuning turbodieselových motorov. Motory - turbodiesely sú konštruované s takými rezervami, že pokiaľ nie je riadiaca jednotka výrobcom blokovaná, môžete si pokojne k pôvodnému výkonu po úprave pripočítať 15-23 % výkonu navyše. Chiptuning turbodieselových motorov je dobre známy a je čoraz populárnejší. Už aj viacerí predajcovia motorových vozidiel ponúkajú pri predaji priamo *fabrický* chiptuning. Ten je však mnohonásobne drahší ako chiptuning rovnakej kvality od firmy, ktorá sa zaoberá výhradne chiptuningom. Mnoho zákazníkov si vyberá chiptuningovú firmu podľa počtu *sľúbených* koní po úprave. Toto číslo však neodzrkadľuje kvalitu úpravy, ale skôr odvahu chiptunera. Nie je podstatné, či máte vo svojom automobile nárast o 17 % alebo 20 %. Dôležitá je najmä kultúra chodu automobilu po úprave. My sa snaží okrem zvýšenia výkonu poskytnúť aj čistý a dynamický plynulý výkon v celom rozsahu otáčok. Upravujeme automobily tak, aby mohol zákazník aj po úprave jazdiť bez akýchkoľvek obmedzení. Častokrát člen nášho tímu pred úpravou, so zákazníkom konzultuje a snaží sa vysvetliť a ozrejmiť celý proces úpravy. Nárast výkonu je evidentný a numericky veľmi zaujímavý. V prevádzke je zvýšenie výkonu citeľné od prvých metrov. Nárast výkonu je výrazný na všetkých prevodových stupňoch. Automobil ožije najmä zospodu, ale nárast si udrží počas celého rozsahu otáčok. Spôsobuje to najmä zvýšenie a posun krútiaceho momentu k nižším otáčkam. Auto je silnejšie a má lepšiu akceleráciu. Po úprave získate nielen svižnejšie auto, ale aj bezpečnejšie auto pri predbiehaní. Numericky je zvýšenie výkonu asi o 15-23 % zo sériovej hodnoty. Sú však prípady, kedy môžeme zvýšiť výkon v bezpečnej tolerancii až o 33% zo sériovej hodnoty.
Úpravu vyslovene odporúčame.
Nárast výkonu nie je vždy pri rovnakom type auta totožný. Reálne parametre sú závislé od kódu a typu motora, roku výroby, softvéru riadiacej jednotky, prevodovky a technického stavu vozidla.
Zníženie spotrebyPri tomto type motorov je silný predpoklad, že zníženie spotreby nastane v merateľnej hodnote. Vo vačšine prípadov zníženie pocítia najmä tí zákazníci, ktorí obľubujú športový štýl jazdy alebo tí, ktorí využívajú silu svojho auta na prevoz ľudí, alebo tovaru, alebo ťahanie nákladu, prípadne zákazníci, ktorí cestujú po náročnejších terénoch s väčšími výškovými rozdielmi.
Pre osobné automobily je úspora paliva od 0,1-1,2 l / 100 km, pre nákladné automobily je úspora paliva od 1,5 - 4,5 l / 100 km.
Vzhľadom na zvýšenie výkonu aj krútiaceho momentu a vzhľadom na súčasný posun výkonových kriviek k nižším otáčkam, z fyzikálnych dôvodov k zníženiu spotreby príde. Táto hodnota je v praxi merateľne zaujímavá. Môže však v zriedkavých prípadoch nastať situácia, kedy k zníženiu spotreby nedôjde. Nezníženie spotreby nie je dôvod na reklamáciu. Pri niektorých typoch vozidiel k zníženiu spotreby nedôjde z rôznych konštrukčných, riadiacich, prípadne iných dôvodov.
Hladké dieselové motory
Čo treba vedieť pred chipovaním automobilus dieselovým motorom bez turbodúchadla?
Technický stav automobiluÚprava výkonu motora spôsobom chiptuning životnosť áut nepredlžuje.Dobrá úprava však životnosť automobilu žiadnym radikálnym spôsobom neskracuje.
Tak, ako Vám chipovanie nepredĺži životnosť automobilu, tak Vám ani žiadna chiptuningová firma nemôže predĺžiť záruku, ktorú stanovil výrobca. Svojim zákazníkom ponúkame záruku na technický stav, ktorá trvá počas záručnej doby, ktorú stanovil výrobca automobilu. Pre automobily, ktoré sú po záručnej lehote, Vám ponúkame záruku na softvér a súčasne aj záruku na vykonanú úpravu.
Upravovať sa môžu iba tie automobily, ktoré sú v dobrom technickom stave a v dobrej kondícii. Neupravujeme automobily, ktoré nespĺňajú výkonovú toleranciu ±12 % nominálneho výkonu.
Nárast výkonu a krútiaceho momentuAž na zopár výnimiek (posledné typy SDI od VW), dieselové motory bez turbodúchadla nemožno upraviť. Na hladkých dieseloch, podobne ako aj na atmosferických benzínových motoroch, buď úprava nie je možná, alebo je hodnota po úprave príliš blízka sériovým hodnotám. Na modeloch, ktoré možno upraviť, sa hodnoty po úprave pohybujú v intervaloch 1-11 %.
Nárast výkonu je hlavne zospodu na prvých prevodových stupňoch.Nárast výkonu nie je vždy pri rovnakom type auta totožný. Reálne parametre sú závislé od kódu a typu motora, roku výroby, softvéru riadiacej jednotky, prevodovky a technického stavu vozidla.
Zníženie spotrebyPri tomto type motora zníženie spotreby nepredpokladáme.
Vzhľadom na zvýšenie výkonu aj krútiaceho momentu a vzhľadom na súčasný posun výkonových kriviek k nižším otáčkam, z fyzikálnych dôvodov k zníženiu spotreby príde. Táto hodnota nie je však v praxi merateľne zaujímavá.
Turbo benzínové motory
Čo treba vedieť pred chipovaním automobilus turbo benzínovým motorom?Technický stav automobiluÚprava výkonu motora spôsobom chiptuning životnosť áut nepredlžuje.Dobrá úprava však životnosť automobilu žiadnym radikálnym spôsobom neskracuje.
Tak, ako Vám chipovanie nepredĺži životnosť automobilu, tak Vám ani žiadna chiptuningová firma nemôže predĺžiť záruku, ktorú stanovil výrobca. Svojim zákazníkom ponúkame záruku na technický stav, ktorá trvá počas záručnej doby, ktorú stanovil výrobca automobilu. Pre automobily, ktoré sú po záručnej lehote, Vám ponúkame záruku na softvér a súčasne aj záruku na vykonanú úpravu.
Upravovať sa môžu iba tie automobily, ktoré sú v dobrom technickom stave a v dobrej kondícii. Neupravujeme automobily, ktoré nespĺňajú výkonovú toleranciu ±12 % nominálneho výkonu.
Nárast výkonu a krútiaceho momentuNárast výkonu je evidentný a numericky zaujímavý. V prevádzke je zvýšenie výkonu citeľné od prvých metrov. Nárast výkonu je výrazný na všetkých prevodových stupňoch. Spôsobuje to najmä zvýšenie a posun krútiaceho momentu k nižším otáčkam. Auto je silnejšie a má lepšiu akceleráciu. Numericky je zvýšenie výkonu asi o 14-22 % zo sériovej hodnoty.
Nárast výkonu nie je vždy pri rovnakom type auta totožný. Reálne parametre sú závislé od kódu a typu motora, roku výroby, softvéru riadiacej jednotky, prevodovky a technického stavu vozidla.
Zníženie spotrebyPri tomto type motora zníženie spotreby nezaručujeme.
Vzhľadom na zvýšenie výkonu aj krútiaceho momentu a vzhľadom na súčasný posun výkonových kriviek k nižším otáčkam, z fyzikálnych dôvodov k zníženiu spotreby príde. Táto hodnota nie je však v praxi merateľne zaujímavá.
Atmosférické benzínové motory
Čo treba vedieť pred chipovaním automobilus atmosférickým benzínovým motorom?Technický stav automobiluÚprava výkonu motora spôsobom chiptuning životnosť áut nepredlžuje.Dobrá úprava však životnosť automobilu žiadnym radikálnym spôsobom neskracuje.
Tak, ako Vám chipovanie nepredĺži životnosť automobilu, tak Vám ani žiadna chiptuningová firma nemôže predĺžiť záruku, ktorú stanovil výrobca. Svojim zákazníkom ponúkame záruku na technický stav, ktorá trvá počas záručnej doby, ktorú stanovil výrobca automobilu. Pre automobily, ktoré sú po záručnej lehote, Vám ponúkame záruku na softvér a súčasne aj záruku na vykonanú úpravu.
Upravovať sa môžu iba tie automobily, ktoré sú v dobrom technickom stave a v dobrej kondícii. Neupravujeme automobily, ktoré nespĺňajú výkonovú toleranciu ±12 % nominálneho výkonu.
Nárast výkonu a krútiaceho momentuNárast výkonu nie je numericky veľmi zaujímavý, ale v prevádzke je zvýšenie výkonu citeľné.Spôsobuje to najmä zvýšenie a posun krútiaceho momentu k nižším otáčkam. Auto je silnejšie a má lepšiu akceleráciu hlavne pri nižších prevodových stupňoch. Numericky je zvýšenie výkonu asi o 1-10 % zo sériovej hodnoty.
Nárast výkonu nie je vždy pri rovnakom type auta totožný. Reálne parametre sú závislé od kódu a typu motora, roku výroby, softvéru riadiacej jednotky, prevodovky a technického stavu vozidla.
Zníženie spotrebyPri tomto type motora zníženie spotreby nezaručujeme.
Vzhľadom na zvýšenie výkonu aj krútiaceho momentu a vzhľadom na súčasný posun výkonových kriviek k nižším otáčkam, z fyzikálnych dôvodov k zníženiu spotreby príde. Táto hodnota nie je však v praxi merateľne zaujímavá.